در حال بارگذاری ...
  • فرودگاه گناباد محور توسعه شرق کشور خواهد شد

    این فرودگاه شاید احداثش از لحاظ اقتصادی با صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاح فرودگاه شهدای گناباد ، گفت : احداث این فرودگاه شاید از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم .

    حمیدرضا سیدی صبح امروز در مراسم افتتاح فرودگاه گناباد که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه فرودگاه گناباد آرزوی ۳۰ ساله مردم این شهرستان است که در شرق کشور خدمات‌دهی خواهد کرد ، اظهار داشت : این فرودگاه در ۳۸۰ هکتار با طول باند ۲ هزار و ۷۰۰ متر احداث شده از تجهیزات پیشرفته خوبی برخوردار است .

    وی افزود : ساختمان‌های جنبی آماده و خودروهای ایمنی خریداری شده است که هزینه‌های آن با احتساب برآورد روز ۶۷۰ میلیارد تومان بوده ‌و اعتبار لازم برای تکمیل قسمت های دیگر آن نیز تامین شده است . فرودگاه گناباد دو پرواز در هفته به تهران خواهد داشت و ۱۰ شهرستان را پوشش می‌دهد .

    مدیرعامل فرودگاه‌های گفت : این فرودگاه شاید احداثش از لحاظ اقتصادی با صرفه نباشد ولی محور توسعه شرق کشور خواهد شد و برای عدالت اجتماعی در این زمینه برنامه داریم .




    مطالب مرتبط

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغ‌های جداگانه ، اعضای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    در سال جهش تولید با مشارکت مردم ، افزایش سرمایه‌گذاری مردمی در فرودگاه‌ها می‌تواند منجر به افزایش تولید ثروت و ارزش افزوده شود که این امر نیازمند ایجاد فرهنگ سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌هاست .

    |

    نظرات کاربران